
Alternator/Dynamo voor Peugeot 405 I (15B) 1.9 Benzine (80kW / 109pk)
- Brandstofpomp pakking
- Carter pakking
- Cilinderbus/voering O-ring
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Pakking
- Pakkingen
- Schakelstang keerring
- Uitlaatpakking
- Waterpomppakking
- Antivries
- Cardan olie (Differentieel)
- Hydrauliekolie
- Koelvloeistof
- Lekstop
- Motorolie
- Olie toevoeging
- Ophangingssysteem olie
- Rem Reiniger
- Remvloeistof
- Ruitensproeiervloeistof
- Smeermiddelen/vloeistoffen
- Stuurbekrachtigingsolie
- Stuurhuisolie
- Toevoeging motor
- Versnellingsbakolie
- Vloeistof gereedschap
- Wd-40

2 jaar garantie, DDZ (XU9M), Tandriemschijf
Garantie | 2 jaar garantie |
Motorcode | DDZ (XU9M) |
Laadstroom [A] | 70 |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Riemschijven | Tandriemschijf |
Ruilartikel | |
Aantal groeven | 4 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -70%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

Met riemschijf
Lengte 3 [mm] | 69,50 |
Lengte 2 [mm] | 27,00 |
Lengte 1 [mm] | 47,00 |
Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
Laadstroom [A] | 70 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Spanning (Volt) | 12 |
- -62%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

XU9M,XU92C, 4HP14,BE3/5,BE1/5L, Handgeschakeld, BE1/5N,BE3/5N
Lengte 3 [mm] | 66,00 |
Lengte 2 [mm] | 27,00 |
Lengte 1 [mm] | 43,50 |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 70 |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Aandrijving | Handgeschakeld, Automatische versnellingsbak |
Riemschijven | Met riemschijf |
Spanning (Volt) | 12 |
- -63%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 5,11 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 70 |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 66 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
- -20%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 4,86 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 50 |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / L |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -11%
Op voorraad
Vandaag voor 10:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -18%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.

DDZ (XU9M), V-riemschijf
Montage/demontage door vakmensen vereist! | |
Motorcode | DDZ (XU9M) |
Voor voertuigen met laadstroom (A) | 55 |
Laadstroom [A] | 50 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Riemschijven | V-riemschijf |
Retour van oud artikel niet verplicht | |
Aantal groeven | 4 |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 14 |
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.

Voor voertuigen met 12V boordspanning, L, M6 B+
Naaf boring-Ø 2 [mm] | 14 |
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 4,5 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 50 |
Stekkeruitvoering-ID | 0004 |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Klem | L, M6 B+ |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 18,15 |
- -16%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

Voor voertuigen met 12V boordspanning, L, M6 B+
Naaf boring-Ø 2 [mm] | 15 |
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 5 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | 0004 |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Klem | L, M6 B+ |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

2 jaar garantie, DDZ (XU9M), Tandriemschijf
Garantie | 2 jaar garantie |
Motorcode | DDZ (XU9M) |
Laadstroom [A] | 50 |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Riemschijven | Tandriemschijf |
Ruilartikel | |
Aantal groeven | 4 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -81%

2 jaar garantie, DDZ (XU9M), Tandriemschijf
Garantie | 2 jaar garantie |
Motorcode | DDZ (XU9M) |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijven | Tandriemschijf |
Ruilartikel | |
Aantal groeven | 4 |
Spanning (Volt) | 12 |
- -59%

V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, MITSUBISHI
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Lengte [mm] | 151 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Voor fabrikant | MITSUBISHI |
Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
Laadstroom [A] | 55 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Riemschijven | Met riemschijf, Met meervoudige riemschijf |
Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
Aantal groeven | 4 |
Spanning (Volt) | 14 |
- -19%

V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, MITSUBISHI
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Lengte [mm] | 154 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 45 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Voor fabrikant | MITSUBISHI |
Optioneel | |
Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
Laadstroom [A] | 55 |
Stekkeruitvoering-ID | PL26 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
Ruilartikel | |
Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
Aantal groeven | 4 |
Klem | B+(M6), D+ |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 58,73 |
- -29%

V-riem/Poly V-riem, VALEO
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Voor fabrikant | VALEO |
Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
Laadstroom [A] | 55 |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 12,10 |
- -24%

V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, VALEO
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Lengte [mm] | 158 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 45,5 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Voor fabrikant | VALEO |
Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
Laadstroom [A] | 70 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
Ruilartikel | |
Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
Aantal groeven | 4 |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 29,37 |
- -28%

V-riem/Poly V-riem, MITSUBISHI, Met geïntegreerde regelaar
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Voor fabrikant | MITSUBISHI |
Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
Laadstroom [A] | 80 |
Ruilartikel | |
Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -24%

V-riem/Poly V-riem, MITSUBISHI
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Voor fabrikant | MITSUBISHI |
Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
Laadstroom [A] | 80 |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -23%

V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, VALEO
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Voor fabrikant | VALEO |
Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
Laadstroom [A] | 70 |
Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
Spanning (Volt) | 14 |
- -16%

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 5,44 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 70 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / L |
Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -17%

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 4,95 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 50 |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / L |
Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -15%

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 5,2 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 70 |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -15%

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 6,2 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 80 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
Vervangend onderdeel zonder waarborg | |
Statiegeld/loodtoeslag | 8,31 |
- -27%

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 5,93 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 80 |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Ribbenaantal | 5 |
Riemschijf-Ø [mm] | 62 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) |
Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -31%

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 4,85 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 50 |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijf-Ø [mm] | 59 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / L |
- -14%

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 5,245 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 70 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijf-Ø [mm] | 59 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / L |
- -19%

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 5,25 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 70 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / L |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -11%

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 5,73 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 50 |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -13%

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 5,1 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 70 |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -11%

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 5,88 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 80 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -13%

Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
Gewicht [kg] | 5,61 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 06-1992 |
Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
Motorcode | XU9M,XU92C |
Laadstroom [A] | 80 |
Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Ribbenaantal | 5 |
Riemschijf-Ø [mm] | 62 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -13%

Draairichting met de klok mee, PL26, Met meervoudige riemschijf
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Lengte [mm] | 163,50 |
Laadstroom [A] | 50 |
Stekkeruitvoering-ID | PL26 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56,0 |
Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
Aantal groeven | 4 |
Spanning (Volt) | 14 |
- -59%

Draairichting met de klok mee, PL26, Met meervoudige riemschijf
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Lengte [mm] | 158,00 |
Laadstroom [A] | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | PL26 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56,0 |
Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
Aantal groeven | 4 |
Spanning (Volt) | 14 |
- -59%