• /assets/images/vinkje.png Meer dan 300.000 onderdelen
  • /assets/images/vinkje.png Vakkundig technisch support 
  • /assets/images/vinkje.png Veilig en makkelijk betalen

Garantie en defecten

Garantietermijn
Wanneer u een product bij ons koopt, kunt u ten allen tijde, mits u het product normaal gebruikt, recht op een goed functionerend product. Voldoet een product niet aan uw verwachtingen? Dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen. U dient daarvoor in ieder geval binnen twee weken na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen.

Nadat u een mededeling heeft gedaan onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen kunnen vervangen.

Mocht dit in zijn geheel, of op de korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij u de mogelijkheid de aankoop te crediteren. U krijgt dan de aankoopprijs van ons terug. Indien het blijkt dat door uw toedoen het product kapot is gegaan is 123autoparts.nl niet aansprakelijk.

Aanvullende fabrieksgarantie
Op sommige van onze producten geeft de fabrikant extra garantie. Wilt u meer informatie over deze garantie en wat deze inhoudt stuur ons dan een mail en wij laten u dan per omgaand weten welke aanvullende garantie er is voor de desbetreffende fabrikant.

Deze garantie geldt uiteraard onverminderd de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover u moeten nakomen, zoals hierboven beschreven. Wij raden u daarom ten alle tijde aan in het geval van een gebrek eerst met ons contact op te nemen. Wij zorgen ervoor dat de reparatie van het product op de juiste manier verloopt.

Ons verzoek is om een retourformulier aan te vragen. Het is belangrijk om een defect z.s.m. aan ons te melden.

Stappenplan
Indien u een artikel wilt retourneren voor garantie? Dan vragen wij het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij de garantieaanvraag zo soepel mogelijk afhandelen.

1. Meldt bij onze klantenservice dat u een artikel voor garantie retour wilt sturen.
2. U ontvangt per e-mail een garantie aanvraagformulier. 
3. Wij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Zorg er altijd voor dat u het artikel netjes weer in de verpakking retour stuurt en dat u er ten alle tijden uw APS-nummer en uw persoonsgegevens bij vermeldt zodat ons magazijn weet bij welke klant het pakketje hoort. Dit zorgt ervoor dat wij sneller contact met u kunnen opnemen en het zo snel mogelijk met u kunnen afhandelen.

Wilt u een artikel ruilen of retourneren? Leest u dan eerst het kopje Retourneren.

Kosten
U kunt het artikel voor garantie naar ons opsturen. Frankeer het pakket met een pakketzegel en voeg het bonnetje erbij zodat wij dit kunnen vergoeden. 123autoparts.nl crediteert tevens de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.

 

10% KORTINGSBON VOOR JE EERSTE BESTELLING

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang een kortingscode van 10% korting op je eerste bestelling. Daarnaast blijf je op de hoogte van onze acties en exclusieve kortingen.
 

 

123autoparts info@123autoparts.nl 123Autoparts
NL WENUM WIESEL Gelderland 7354 ZX Antwoordnummer 73454
030 7 60 40 20

Klanten geven ons een 9 uit 10
(6383 reviews)

© 2024

123autoparts.nl ® Alle rechten voorbehouden

naar boven
ACCEPTEREN

Door de site te blijven gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie